poniedziałek, 2 grudnia 2013

Zakupy Avon


Moje ulubione ostatnio zakupione produkty w Avonie. Przyznam się szczerze, że perfume mogę godnie poleci. Jest bardzo trwała i długo utrzymuję sie na skórze a zwłaszcza na szaliku. Psiknę się 2- 3 razy i pachnę przez wiekszości dnia. Czesto do niej wracam gdy jest jakas promocja. Bardzo ją lubię i ten słodki zapach. Moja siostra też ja bardzo chwali i kupuje ją nawet na zapas. Nie ma sensu kupować jej w proporcji 50 ml, bo z czasem staję sie dusząca i bardzo może nudzić. Ja mam akurat 25ml i starcza mi na 1.5- do 2 miesięcy. W promocji kosztuje 19,99 zł, a normalnie 29,99zł.Sa trzy rodzaje jej. Akurat for Away najbardziej przypadł mi do gustu.






A co mogę napisac o Mgiełka waniliowej ? Jedno wielkie TAK ! Do tej pory miałam mgiełki z avonu : arbuzowa, granat z figami. Nie byłam zadowolona bo czuć było alkohol i spirytus i nie pachniay tak jak obiecuję opakowanie. Niby to mgiełka nie perfuma ale ten zapach powinien być wyczuwalny a podchodziło tylko pod alkohol. Akurat waniliowej nie miałam a skusiłam się na nią bo była promocja tylko 5,99 zł z 16,99zł.Normalnie pozostałe mgiełki kosztuja od 8,00 zł - 10,00zł. Obawiałam się, że to kolejny niewypał i będe śmierdziec starym winem ale tak nie było. Po pierwszym psiknięciu było czuć wyraźnie wanilie nie jakiś alkohol tylko prawdziwą wanilię ! Przypomina zapach olejku do ciasta waniliowego. Dodam, że zapach czuć dobre 2 godziny to wielki plus. 




Komentarze (1):

11 grudnia 2013 10:49 , Blogger Drzemiące Piękno pisze...

nie lubię tej firmy chociaż zakupy interesujące :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna