poniedziałek, 2 grudnia 2013

Aktualny stan włosów + szampony i odżywki


Notka za notką trochę wiecej czasu więc moge pisać. Dziś przedstawie wam mój aktualny stan włosów ( tydzien czasu po podcięciu) Sa krotkie fakt. Zecydowałam się na pójscie do fryzjera z nadzieją że moze ścięcie końcówek pomoże mi. Wlosy nie rosną mi od ponad 8 lat. Sa takiej samej długosci jak na zdjęciu. Jak to możliwe ze przez taki czas nawet centymetra nie urosły ? Włosy rosną. Widze to po swoich odrostach. Z tego co zauważyłam i wywnioskowałam od ponad 7 lat prostuje, rozjasniam i farbuje włosy. Suszarka non stop, prostownica nawet 2 razy dziennie, zele lakiery do włosow. Do tej pory nie zwracałam uwagi na stan moich włosow i mam za swoje. Od póltorej miesiaca regularnie stosuję zólto z miodem i rycyną, olejowanie, i wcierka jantar. Nie prostuje włosow, chyba że raz na tydzien. Nie suszę i nie katuje ich rozjasniaczem tylko farbą na same odrosty. Wlosy rosna i to prawidlowo tylko krusza mi się koncowki przez co nie widac by coś urosly. Wstyd sie przyznac ale u fryzjera bylam wlasnie ponad 8 lat temu od tamtej pory ani razu go nie odwiedzilam. Skoro zaczelam kuracje włosow pomyslalam ze pojde do fryzjera obetne w koncu koncowki i zacznę akcję dlugie wlosy. O dziwo fryzjerka powiedziala ze wlosy nie bylo bardzo zniszczone, minimalnie ale nie duzo. Wiec w czym tkwi problem ?

 




Widać male baby hair z czego jestem ogromnie zadowolona bo nigdy dotąd nie miałam takich małych włosków. A wszystko przez maseczke z zóltka + rycyna + łyzeczka miodu, odstawienie prostownicy, wcieranie cebuli w skalp i plukanki z ziół.




Szampon z Naturi z pokrzywa i zielona herbata na codzień 
Oleje czy inne trudniejsze maseczki zmywam szamponem babydream dla dzieci do tego koniecznie odżywka inaczej włosy sa splątane.

Odzywke ostanio zakupilam i z czystym sercem polecam ją. Wlosy sa po niej bardzo mieciutkie, pieknie pachną i sa bardzo nawilżone. Do tego odżywka posiada trzy oleje : awokado, z oliwek, karite przez co wlosy sa nawilżone i mięciutkie. 

Garnier fructis odzywka oile repair - 10,99zł
Naturia szampon z pokrzywy i zielonej herbaty - okolo 5,99 zł
Szampon dla dzieci babydream - 4,99 zł






Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna