wtorek, 3 grudnia 2013

HIT ! Masła maselka do ciała


Moje ulubione masełka do ciała. Pięknie pachną, nawilżają, miła konsystencja nakładania i przede wszystkim bardzo wydaje. Mam je ponad rok czasu a wciąż tego nie ubywa. 




 Masło  Czekoladowo - Migdałowe ( po prawej) -  Jak wspomniałam mam je poand rok czasu, a dokładnie póltorej roku a mimo to wciąz pachnie jakbym dopiero je kupiła. Pieknie nawilża i pięknie pachnie. Bardzo dlugo czuć zapach. Jeśli źle siego rozprowadzi widać smugi i plamy na skorze. Dostepnie w Naturze cena okolo 8-11,00zł  -  250 ml.

Masło Mus do ciała - Arbuzowy ( po lewej)  - Bardziej forma musu - galaretki. Mam go ponad rok czasu. Dostałam w zestawie z płynem do kąpieli o tym samym zapachu. Nawilża, pieknie pachnie i dlugo sie utrzymuje zapach na skorze. Można go zjeść tak cudnie pachnie abruzem. Dostepne w Naturze cena okolo 8 - 11,00zł - 250 ml

Używam ich na zmiane a mimo to nie ubywa dużo. Troche po takim czasie nudza się, wiec używam ich do demakijazu co równie swietnie radza sobie nawet z hardcorowym mocnym makijażem.




Komentarze (6):

3 grudnia 2013 13:20 , Blogger Mademoiselle Zu pisze...

dziekuje kochana za odwiedziny i komplement. jesli od jantaru wypadaja Ci wlosy to go odstaw,niektorym bardzo przesusza glowe,innym bardzo pasuje. ja uzywam go od czasu do czasu bo stosowany codziennie tez mi wysusza skore glowy niestety. arganowy olejek Ci polecam,to moja podstawa pielegnacji wlosow :)

 
3 grudnia 2013 14:02 , Blogger gosiawk pisze...

ciekawa jestem jak pachną bardzo lubię wąchać kosmetyki :) zanim coś zakupię

 
4 grudnia 2013 11:17 , Blogger Kasiuleczka pisze...

Moimi ulubionymi masełkami do ciała są masła z The Body Shopu :)

 
5 grudnia 2013 03:04 , Blogger Alapadma pisze...

mi marzy się truflowe masło ze sweet secret :)
kiedyś miałam manię na kosmetyki o zapachu arbuza ale ten mi umknął!

dziękuję za odwiedziny i zapraszam częściej :)

 
5 grudnia 2013 14:32 , Blogger MTTEAM pisze...

Daj znać kochana jak sobie poradziłaś :)

 
10 grudnia 2013 13:54 , Blogger nika88 pisze...

To czekoladowo-migdałowe masełko muszę sobie kupić, na pewno cudnie pachnie :)

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna