czwartek, 12 grudnia 2013

Zestaw Nivea Pure&Natural

                                                     
                                                                          Witam kochani !
Na początku chcę bardzo przeprosić za nieobecność ale mialam wstrętne wirusy ( nadal mam ) cały laptop mam opanowany i niestety nie moge nic zrobić. Doszlo do tego ze ludzie po wkradali mi sie na konta i je sobie przywłaszczyli. Mam nadzieję, że bedzie wszystko dobrze... 


Pragnę wam przedstawi dzisiaj zestaw Nivea, ktory dostałam od chlopaka na mikolaja. Pierwsze wrażenie wow ! Jednak w praktyce nie jest tak milo, ale od rzeczy : 

                               

              Zestaw Nivea Pure&Natural


Zestaw praktyczny i łagodzący zawiera :

- Dezodorant Pure&Natural Jasmin 150 ml
- Balsam do ciała Pure&Natural 250 ml
- Krem do rąk Pure&Natural 75 ml
- Pomadka Olive/ Lemon


MOJA OPINIA : 

Dezodorant - Bardzo ladny kwiatowy zapach. Nie podrażnia i lagodzi. Niestety to tyle jego zalet. Dziala nie wiecej niż 2h. Pózniej pachy są normlanie pocą. Nie wiem czy tylko ja mam takiego pecha ? Przetestowalam polowe dezodorantów i zaden nie działał 24h, tylko goodzinę. W każdym bądz razie dezodorant dobry, można sprobowac i sprawdzi się u innych

Balsam do ciała - Kwiatowy zapach ktory ulatnia sie w całym pomieszczeniu. Gesty i kremowy. Wchlania sie bardzo szyko i pieknie nawilza nawet najgorsza suchą skorę. Utrzymuje się dosc dlugo na ciele, jednak zapach ulatnia sie po niecałej godzinie. Mimo to nawilza pieknie. 

Krem do rąk - Kwiatowy i pieknie nawilza. Idelany na zimę kiedy dłonie stją sie suche i szorstkie. Działa długo. Rece sa mieciutkie i nawilzone. Polecam


Szminka/ pomadka Nivea lemon olive - Jak widać koloru zielonego jednak spokojnie, na ustach jest bezbarwna. Pieknie nawilza i idealnie nadaje się na spierzchnięte usta. Czuć zapach cytryny. Idealna na zimowe mrozy. Ladne zielone opakowanie i praktyczne. 




I oczywiście słodkości ! Nie przepadam za takimi rarytasami, wole klasyczna biała czekoladę :)







Komentarze (10):

12 grudnia 2013 05:49 , Blogger Drzemiące Piękno pisze...

miałam krem Nivea do rąk niestety miał on zwyczajny kremowy zapach Nivea

 
14 grudnia 2013 09:10 , Blogger nika88 pisze...

Nie miałam jeszcze nic z tej serii Nivea, a wirusów na komputerze nie zazdroszczę.

 
15 grudnia 2013 02:33 , Blogger Alapadma pisze...

bardzo lubię Niveę :)
Teravita to chyba moja ukochana czekolada!

 
15 grudnia 2013 03:19 , Blogger Alapadma pisze...

Spróbuj jakiegoś biovaxu, najlepiej tego do suchych włosów, do którego dodałam odnośnik w notce - można je kupić w SuperPharm w promocji nawet za pół ceny!

 
15 grudnia 2013 05:02 , Blogger Alapadma pisze...

są też dostępne w aptece, zapytaj :)

 
15 grudnia 2013 05:05 , Blogger Alapadma pisze...

zostałaś oTAGowana do zabawy "kocham zimę!" :) na blogu również zaległu TAG "kocham lato", zapraszam!

http://swiatzapachow.blogspot.co.uk/2013/12/tag-kocham-zime-oraz-kocham-lato.html

 
15 grudnia 2013 07:26 , Blogger Unknown pisze...

Balsam bardzo chętnie wypróbuję. Uwielbiam wszelkie mazidła do ciała :)

 
16 grudnia 2013 11:16 , Blogger www.marzenabartosz.pl pisze...

Nie miałam nic z tej serii:)

 
16 grudnia 2013 12:22 , Blogger MTTEAM pisze...

Całe wieki nie miałam nic marki Nivea...

 
2 stycznia 2014 17:42 , Blogger Alapadma pisze...

zamilkłaś troszkę, mam nadzieję, że i Ty i komputer macie się dobrze!

 

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna